avatar Ten blog rowerowy prowadzi acek z miasteczka Rzeszow. Mam przejechane 49670.15 kilometrów w tym 18.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.45 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy acek.bikestats.pl

• Sprzęt GIANT REIGN 2

dynow/ulucz/sanok/zagorz/komancza

Czwartek, 23 czerwca 2011 · dodano: 23.06.2011 | Komentarze 5

rano o 5 pod scena byl Rafal i Mateusz ja z Rafalem obładowani śpiworami i rzeczami na 3 dni a Mateusz na luzie mieszka 7 km od Komańczy wiec startujemy jedziemy do Dynowa potem na Ulucz chwila przy drewnianej i nowej kładce i jedziemy dalej ale zamiast nad Solinę zbierały się już chmury kierujemy sie na Sanok potem na Zagorz i do Komańczy niestety po drodze mieliśmy kilka przygód mniej lub bardziej zabawnych za Uluczem pytamy sie jakiegoś tubylca jak jechać a ten nas wprowadził w błąd i nadkładamy kilka km następnie przed Rzepedzią po zjeździe trafiamy na opuszczony szlaban przechodzimy obok i R.go podnosi lekko a szlaban wędruje w gore następnie go opuszcza wiec jedziemy dalej zaraz z budki wyskakuje nerwowy pracownik pkp i straszy nas policja po drodze trafia nas 2 razy dość mocny deszcz a jak dojechaliśmy do Komanczy szukamy z 40 min noclegu bo jest bieg rzeźnika i wszystko zajęte ale udaje nam się zaklepać nocleg w pttk a Mateusz śmiga do domu my dzwonimy jeszcze do Micia i się z nim ustawiamy ze wpadnie autem po nas z rowerem i ze zrobimy traske niestety są duże opady w Rzeszowie i Miciu jest bez roweru tam w Komanczy tez pada wiec pakujemy się i wracamy do Rzeszowa po drodze zaglądamy jeszcze na ruiny klasztoru plan zrealizowany po części ale niebawem znowu tam pojedziemy

traska zrobiona z pamięci i mogą być niewielkie odchylenia

więcej zdjęć TUTAJ i fotki Mateusza

guniamaster
| 19:48 piątek, 24 czerwca 2011 | linkuj Dzięki za jazdę, ślad i kilka zdjęć też sobie zapożyczyłem. Wypad pomimo pogody całkiem fajny.
azbest87
| 17:40 piątek, 24 czerwca 2011 | linkuj Fajna traska:)
acek
| 14:50 piątek, 24 czerwca 2011 | linkuj no szkoda ale juz jest w planach nasteony tzn jeszcze bez daty ale tez chcemy do Komanczy pojechac na 3 dni jak co bede pisal na forum wypadyrowerowe.rzeszow.pl
pr0zak
| 14:45 piątek, 24 czerwca 2011 | linkuj Szkoda ze pogoda się wam nie udała bo wyjazd zapowiadał się ciekawie.
manfred
| 20:49 czwartek, 23 czerwca 2011 | linkuj czekam na foty, bo trasa wydaje się fajna ;D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mobse