avatar Ten blog rowerowy prowadzi acek z miasteczka Rzeszow. Mam przejechane 49670.15 kilometrów w tym 18.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.45 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy acek.bikestats.pl

przemysl

Wtorek, 3 maja 2011 · dodano: 03.05.2011 | Komentarze 2

jak w temacie liczba osob to 3 ja Tobol23 i Gunia
rano przed pkp trochę chłodno ale jedziemy pociągiem wysiadamy w Przemyślu odpalenie gps-a i kręcimy na rynek tam odpalam kamerę i zonk przestaje działać licznik jak kamerkę wyłączam zaczyna liczyć km na szczęście Gunia licznik pracuje bez problemów wiec odpuszczam sobie liczenie km i kręcę jakieś filmiki po ok 20 min meldujemy sie w Krasiczynie następnie szlakiem i pomyliliśmy szlaki :D dymamy w niemiłosiernym błocie przez las zjazd/zejscie jeszcze gorsze no cóż kręcimy dalej potem kilka podjazdow /zjazdow i wylatujemy w jakiejś wiosce zaraz zaraz poznaje ten sklep bylem tu na zakończenie sezonu w tamtym roku z Wlochatym samochodem wiec wiem już ja jechać jedziemy do Birczy chwilka postoju w sklepie i jazda teraz już sam asfalt podjazd serpentyną i decydujemy ze nie zjeżdżamy do Ulucza wiec dymamy prosto kilka podjazdów i zjazdów i jesteśmy w Warze stara kładka przez San i jazda do Dynowa potem przez Harte do Blazowej i chłopaki zrobili pociąg ze średnia ok 30 km/h u mnie susza w bukłaku i musiałem wolniej dymać ale przed Tyczynem już wszyscy jedziemy w pociągu :) potem na rondzie kolo tesco przybijamy piątki i się rozjeżdżamy ja z Gunia w stronę stali niestety strata sił trzymania się za chłopakami dały znak na podjeździe pod nowy świat trasa udana